اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۸۵۸۳

به خاطر حرف یکی از مربیان به لیگ یک رفتم اما دلم برای لیگ برتر تنگ شده است

به خاطر حرف یکی از مربیان به لیگ یک رفتم اما دلم برای لیگ برتر تنگ شده است
بازیکن تیم فوتبال اکسین البرز گفت:متأسفانه حرف و حدیث‌هایی قبل از بازی برای من به وجود آمد که فشار زیادی روی من وارد شد، حتی قبل از بازی از استرس زیاد نمی‌توانستم بازی کنم.
۱۶:۴۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

هادی شکوری در گفت‌وگویی، در خصوص بازی مقابل خونه به خونه و تساوی مقابل این تیم اظهار داشت:‌‌بازی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم، قبل از بازی فشار زیادی روی من بود و حرف و حدیث‌هایی برای من ایجاد شد تا با شرایط سخت بازی کنم اما دیدید که چند موقعیت روی دروازه خلق کردم و می‌توانستم گل بزنم، اما تیم اکسین نشان داد که از شرافت در فوتبال دفاع می‌کند و با توجه به شرایطمان در جدول هیچ تفاوتی نمی‌کند که چه تیمی به لیگ برتر صعود کند. ما بازی خوبی مقابل خونه به خونه انجام دادیم، اگر در این فصل مشکلات مالی یا در بحث داوری متضرر نمی‌شدیم مطمئن باشید با کمک آقای لطیفی حتما جزو تیم‌های مدعی بودیم. اگر پنالتی‌هایمان گرفته می‌شد و اگر گلهایی که سالم بود داور به نفع ما سوت می‌زد، حتما به لیگ برتر صعود می‌کرد. 

هادی شکوری در ادامه درباره اینکه شنیده شده است قبل از بازی به تو پیشنهادهای مالی شده است تا بی‌انگیزه بازی کنی، گفت: اولا باید بگویم که من خونه به خونه را دوست دارم، زمانی که به لیگ دسته اول صعود کردیم تیم ما نوپا بود، کاپیتان این تیم بودم و تمام تلاشم را برای موفقیت خونه به خونه انجام دادم و تمام تلاشم را انجام دادم تا این تیم شکل خوبی گرفت. ما حتی زمانی که در لیگ دسته اول صعود کردیم جزو تیم‌های مدعی هم بودیم و متأسفانه اتفاقاتی افتاد که شرایط تغییر کرد و سرمربی از تیم  جدا شد. آن زمان بعضی افراد بودند که نمی‌گذاشتند من در آن تیم حضور داشته باشم، چرا که بعضی حرف‌ها و بعضی اتفاقات را می‌دیدم و می‌شنیدم که قابل هضم نبود. دوست نداشتند هادی شکوری در تیم خونه به خونه حضور داشته باشد، اما من همیشه هواداران خونه به خونه را دوست داشتم و تلاش کردم تا بهترین بازی‌هایم را برای این تیم انجام بدهم. من آن زمان متعهد بودم و حرف زور را قبول نمی‌ کردم، اما متأسفانه بعضی افراد قدرت بالایی به دست آوردند و جوری رفتار کردند که دیگر من در تیم حضور پیدا نکنم. 

وی در ادامه تأکید کرد: همیشه هم مردم نسبت به من لطف داشتند و مرا حمایت کردند، اما متأسفانه حرف و حدیث‌هایی قبل از بازی برای من به وجود آمد که فشار زیادی رویم وارد شد، حتی قبل از بازی از استرس زیاد نمی‌توانستم بازی کنم، حتی با آقای لطیفی صحبت کردم و گفتم اجازه بدهید من در این بازی حضور پیدا نکنم، جا دارد از لطیفی به عنوان سرمربی تشکر کنم چرا که واقعاً آدم باشرف و باغیرتی است. 

بازیکن تیم فوتبال اکسین البرز در ادامه گفت:‌ بعد از صحبت‌هایی که با سرمربی صحبت کردم فشار زیادی از روی من برداشته شد، چرا که قبل از بازی حرف‌های زیادی مبنی بر اینکه از کسی پولی گرفتم تا بی‌انگیزه باشم می‌شنیدم و این برایم غیرقابل هضم بود، خدا را شکر می‌کنم بعد از بازی توانستم با بازی خوب از شرافت در فوتبال دفاع کنم و حتی یک تودهانی بزرگی به کسانی بزنم که نمی‌خواستند من با آرامش بازی کنم. 

شکوری در ادامه در مورد اینکه آیا واقعاً پیشنهاد مالی از سوی بعضی افراد به شما شده است یا خیر، گفت: من هیچ وقت تلفن غریبه‌ای را جواب نمی‌دهم، اما ناخودآگاه صحبت‌هایی را می‌شنیدم که برایم غیرقابل هضم بود، آنقدر از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بودم که نمی‌توانستم درست فکر کنم، ممکن بود هر اتفاقی در این مورد بیفتد، باعث می‌شد زحمات چندین ساله‌ام در فوتبال از بین برود، این افراد می‌خواستند من را مقابل مردم بابل قرار بدهند تا حس ترحم بوجود بیاید، بی‌انگیزه شوم و نتوانم بازی کنم، مردم بابل و مازندران را دوست دارم، خود هواداران خونه به خونه می‌دانند که چقدر برای این تیم زحمت کشیده‌ام .  

وی در ادامه گفت:‌از یک طرف هم فشار دیگری روی من بود می‌گفتند من با کادر و بازیکنان نساجی هم رفیقم با دوستی با نکونام و بازیکنان سابق تیم، همین باعث شد تحت فشار قرار بگیرم، اما خدا را شکر می‌کنم که بازی انجام دادم و باعث شد شرافت در فوتبال حفظ شود. اگر اتفاق بدی روز گذشته می‌افتد مطمئنا یکی از بدترین روزهای زندگی‌ام بود، چرا که ممکن بود حرف و  حدیث‌هایی زده شود. 

بازیکن تیم فوتبال خونه به خونه در ادامه گفت: امیدوارم تیمی که لایق صعود به لیگ برتر است، نتیجه خوبی بگیرد، خوشحالم از صمیم قلب که یکی از تیم‌های مازندران به امید خدا امسال به لیگ برتر می‌رود، امیدوارم مسئولان از تیم صعود کرده و استان مازندران حمایت کنند، چرا که این استان هواداران خونگرمی دارد. 

شکوری در پایان گفت: اگر در حال حاضر در لیگ یک فعالیت می‌کنم به خاطر حرف‌هایی بود ک یکی از مربیان لیگ برتر زد و باعث شد من به لیگ یک بیایم. یکی از مربیانی که نمی‌خواهم اسمش را به زبان بیاورم چرا که جزو اسطوره‌های من بود، امیدوارم یک روز دوباره به لیگ برتر برگردم،‌ من عملکرد خوبی در لیگ یک داشتم، خیلی از کارشناسان معتقدند جزو یکی از بهترین دفاع‌های لیگ دسته اول هستم. امیدوارم مربیان لیگ برتری که من را می‌شناسند دوباره به من اطمینان کنند و من را به لیگ برتر بیاورند چرا که دلم واقعاً برای لیگ برتر تنگ شده است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین